vpsAdmin 2.8.0 vylepšuje hlášení výpadků

Nová verze vpsAdmin 2.8.0 integruje hlášení výpadků, takže vždy ví, koho výpadek postihuje a kam je potřeba odeslat oznámení.

vpsAdmin v2.8.0 integruje hlášení výpadků. vpsAdmin nyní přesně ví, koho výpadek postihuje a může tak informovat konkrétní členy e-mailem. Díky tomu už si nemusíte pamatovat, na kterém nodu máte VPS. Pokud se vás výpadek týká, budete informováni, jinak ne.

Na outage-list budeme výpadky hlásit stejně jako doposud. Abyste o každém výpadku, který se vás týká, nebyli informování 2x (přímo a přes outage-list), můžete se buď z outage-listu odhlásit, nebo si vypnout maily o výpadcích ve vpsAdminu.

Všechny doposud hlášené výpadky, které šly naparsovat, jsem nahrál do vpsAdminu.

Aktuální a plánované výpadky se zobrazují na titulní straně, u každého můžete vidět, jestli se vás týká, nebo ne (pokud jste přihlášeni).

U výpadků je nově uvedeno, jakým způsobem postihuje VPS. Zatím to může být jedno z následujících:

– tbd: to be determined; teprve zjišťujeme, o co jde
– restart: ve VPS se projeví jako čistý restart
– reset: ve VPS se projeví jako reset
– network: výpadek konektivity, DDoS, apod.
– performance: dočasné snížení výkonu
– maintenance: VPS běží, jen s ním třeba nejde manipulovat

Dále můžeme průběžně informovat o tom, jak postupujeme v řešení výpadku a členové, kterých se to týká, budou dostávat mail. Minimálně budeme informovat o vyřešení výpadku.

Samozřejmě všechny informace o výpadcích jdou vytáhnout přímo z API, takže si to místo našich mailů můžete implementovat jak chcete.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *